Koordynator do spraw dostępności
Karolina Dąbkowska
telefon: 786 901 992
e-mail: zlobek@pultusk.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3. monitorowanie działalności Burmistrza Miasta i Gminy Pułtusk oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4. przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy Pułtusk bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań
5. sporządzenie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
6. wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Pułtusk we wdrożeniu rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Aksamit Adam
- Data udostępnienia w BIP: 2022-06-08 19:08:20
- Informacja zaktualizowana przez: Aksamit Adam
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-20 08:59:07
- Liczba odsłon: 521
- Historia dokumentu: