Koordynator do spraw dostępności

Karolina Dąbkowska

telefon: 786 901 992

e-mail: zlobek@pultusk.pl

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd

2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

3. monitorowanie działalności Burmistrza Miasta i Gminy Pułtusk oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

4. przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy Pułtusk bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań

5. sporządzenie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

6. wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Pułtusk we wdrożeniu rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Aksamit Adam
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-06-08 19:08:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Aksamit Adam
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-20 08:59:07
  • Liczba odsłon: 521
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 87184]

przewiń do góry