Składanie Kart zgłoszenia dziecka do Żłobka Miejskiego w Pułtusku

Administracja Żłobka Miejskiego w Pułtusku pracuje w godz. 7.30 – 15.30

Podstawa prawna:

Ustawa o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 z dnia 4 lutego 2011 r.

Regulamin Rekrutacji dzieci do Żłobka Miejskiego w Pułtusku wprowadzony Zarządzeniem Nr 1/2025 Dyrektora Żłobka Miejskiego w Pułtusku z dnia 14 marca 2025 roku.

Wymagane dokumenty:

Wypełniona Karta zgłoszenia dziecka do Żłobka Miejskiego w Pułtusku wraz z niezbędnymi załącznikami i zaświadczeniami.

Sposób złożenia dokumentów:

Karta zgłoszenia dziecka do Żłobka Miejskiego w Pułtusku wraz z załącznikami do pobrania poniżej lub bezpośrednio w placówce.

Prawidłowo wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć osobiście w budynku Żłobka Miejskiego w Pułtusku lub za pośrednictwem operatora usług pocztowych/kurierskich (wymagany własnoręczny podpis dokumentów), przesłanie na adres: Żłobek Miejski w Pułtusku, ul. Rafała Krajewskiego 3b, 06-100 Pułtusk.

Złożony wniosek jest natychmiast rejestrowany z bieżącą datą wpływu oraz wpisany do księgi korespondencyjnej prowadzonej przez Sekretariat Żłobka Miejskiego w Pułtusku.

Według Statutu Żłobka Miejskiego w Pułtusku, rekrutacja główna corocznie odbywa się w miesiącu kwietniu.

W ciągu roku w miarę wolnych miejsc, przyjmowane są dzieci wg kolejności z listy rezerwowej.

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

Harmonogram postępowania rekrutacyjnego do Żłobka Miejskiego w Pułtusku:

17 - 21 marca - Złożenie deklaracji o kontynuacji uczęszczania.

7 – 25 kwietnia - Wydawanie i przyjmowanie kart zgłoszenia dziecka do Żłobka.

28 kwietnia – 16 maja - Prace Komisji Rekrutacyjnej.

19 maja - Ogłoszenie wyników rekrutacji.

19 – 22 maja – Pisemne potwierdzenie przez rodzica chęci uczęszczania do placówki dla osób z listy przyjętych oraz potwierdzenie chęci dalszego ubiegania się o miejsce w placówce dla osób z listy nieprzyjętych.

Sposób zakończenia postępowania:

Podanie do wiadomości osobom zainteresowanym listy dzieci przyjętych do Żłobka i listy dzieci nieprzyjętych, które umieszczone zostaną na drzwiach wejściowych do placówki.

Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

Katarzyna Kalińska-Lange - Dyrektor Żłobka Miejskiego w Pułtusku

Ewelina Skierkowska - Zaręba - sekretarka

Nr telefonu: 786-901-992

Godziny pracy: poniedziałek – piątek: 7.30 – 15.30

Dane kontaktowe

Żłobek Miejski w Pułtusku ul. Rafała Krajewskiego 3b, 06-100 Pułtusk
tel. 786-901-992
adres e-mail: zlobek@pultusk.pl

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Aksamit Adam
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-03-14 10:40:46
  • Informacja zaktualizowana przez: Aksamit Adam
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-04-04 12:07:26
  • Liczba odsłon: 989
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 104436]

przewiń do góry