Skargi i wnioski
informacja wraz z informacją o wniosku

 

Podstawa prawna:

1. Kodeks postępowania administracyjnego

2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Wymagane dokumenty:

Pismo zawierające imię i nazwisko, adres, treść skargi/wniosku, podpis

Sposób złożenia dokumentów:

Pismo można złożyć do dyrektora Żłobka Miejskiego w Pułtusku, od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:30.

Opłaty:

Brak opłat 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

- bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu

- skargi i wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wpływu

Sposób zakończenia postępowania:

Zawiadomienie wnoszącego skargę/wniosek o sposobie załatwienia sprawy.

Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

Katarzyna Kalińska-Lange– dyrektor Żłobka Miejskiego w Pułtusku

telefon: 789 901 992

Tryb odwoławczy:

Postepowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się wydaniem zawiadomienia.

Dane kontaktowe:

Żłobek Miejski w Pułtusku ul. Rafała Krajewskiego 3B; 06-100 Pułtusk 

telefon 789 901 992

e-mail: zlobek@pultusk.pl

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Aksamit Adam
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-06-08 19:09:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Aksamit Adam
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-16 13:17:16
  • Liczba odsłon: 667
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 87340]

przewiń do góry